Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektora ds. świadczeń rodzinnych
KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KOSZĘCINIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze, pedagogiczne, socjologiczne lub ekonomiczne;
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letni staż pracy w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Koszęcinie;
- dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- bardzo dobra znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawa o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, aktów wykonawczych do w/w ustaw oraz kodeksu postępowania administracyjnego;
- wysoka kultura osobista;
- umiejętność pracy z petentem.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność;
- umiejętność dostosowania tempa pracy do ustawowych terminów;
- umiejętność podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów;
- umiejętność planowania pracy, operatywność;
- umiejętność śledzenia zmian w przepisach;
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa klienta w zakresie wydawania i przyjmowania wniosków o świadczenia rodzinne oraz świadczenia wychowawcze
- prowadzenie postępowań w sprawach o świadczenia rodzinne oraz świadczenia wychowawcze
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie o niekaralności;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- wypełniony kwestionariusz osobowy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Ośrodka lub za pośrednictwem poczty na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sobieskiego 11 a, 42-286 Koszęcin z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych” w terminie do dnia 8 maja 2017 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 34 35 24 083
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na tablicy informacyjnej jednostki oraz na stronie http://gopskoszecin.pl/bip.