Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektora ds. świadczeń rodzinnych

Utworzono dnia 27.04.2017
Czcionka:

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KOSZĘCINIE
OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Inspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych 

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  3. wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze, pedagogiczne, socjologiczne lub ekonomiczne;
  4. doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letni staż pracy w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych;
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Koszęcinie;
  8. dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  9. bardzo dobra znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawa o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, aktów wykonawczych do w/w ustaw oraz kodeksu  postępowania administracyjnego;
  10. wysoka kultura osobista;
  11. umiejętność pracy z petentem.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność;
  2. umiejętność dostosowania tempa pracy do ustawowych terminów;
  3. umiejętność podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów;
  4. umiejętność planowania pracy, operatywność;
  5. umiejętność śledzenia zmian w przepisach;
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. obsługa klienta w zakresie wydawania i przyjmowania wniosków o świadczenia rodzinne oraz świadczenia wychowawcze
  2. prowadzenie postępowań w sprawach o świadczenia rodzinne oraz świadczenia wychowawcze

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny;
  2. życiorys – curriculum vitae;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. oświadczenie o niekaralności;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. wypełniony kwestionariusz osobowy.

                Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.

                Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Ośrodka lub za pośrednictwem poczty na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sobieskiego 11 a, 42-286 Koszęcin z dopiskiem:

„Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych” w terminie do dnia 8 maja 2017 r.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 34 35 24 083

Aplikacje, które wpłyną do jednostki po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na tablicy informacyjnej jednostki oraz na stronie http://gopskoszecin.pl/bip.

ZAŁĄCZNIKI:

Kwestionariusz osobowy

Utworzono dnia 27.04.2017, 14:46

Pogoda

Zegar

Kalendarium

Kwiecień 2024
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Imieniny

Gmina Koszęcin